Menu

пятница, 2 октября 2015 г.

Вдохновульчики від oli4ka. МК по створенню листівки до Дня вчителя.

Привіт, дорогі наші читачі)))
Традиційно, у першу неділю жовтнями відзначається День працівників освіти або День учителя. І я хочу привітати усіх вчителів і побажати наснаги і старанних учнів))))

Перейдемо до майстер- класу.
Насправді листівка дуже простенька, але досить симпатична)))
Нам знадобляться фонові штампики. У мене звичайно ж від скрап- студії "З любов"ю"
чорнило для штампування, основа для фону, можна акварельний папір, у мене якийсь папір для художників, спрей, або ж акварелі.


Далі все просто. Спреєм або ж фарбами робимо фон. У моєму випадку, я брала лише один колір, якщо  ж взяти два- три, то можна досягти неповторного  кольорового ефекту.
Для того аби спрей гарно розтікався по бумазі, я спершу пшикаю звичайною водою. 
Далі висушуємо заготовку і робимо відтиски штампами.

 Моя листівочка складатиметься не лише із саморобного фону, але я використаю і скрап- папір.Оскільки його буде видно лише по краях листівки, серединку паперу я вирішила вирізати і використати потім його для вирізання листочків.


Пришиваємо нашу заготовку.
 Вирізаємо листочки, підбираємо картинку, наштамповуємо напис.
Складаємо все у композицію)))
Свою картинку я знайшла на просторах інтернету і в кінці посту додам її для вас.


І те, що у мене вийшло)))




маю надію вам було цікаво))))
до наступних зустрічей  у нашому блозі)))

1 комментарий: