Menu

четверг, 30 июня 2011 г.

Не забули про чайок?

Привіт, дівчаточка,
Я чемно переглянула всі ваші посилання+чайочки, котрі ви залишили! Кожного разу, коли дивилась - бігала на кухню робити чай=))) Бо все таке гарне що пробуджується чайний апетит=))

Я отримала в коментарях до ЦЬОГО посту 17 посилань
Якщо ви, можливо, забули написати мені посилання - то я вам нагадую=))) Ще 10 посилань я так і не отримала=(

І не забувайте ставити на нас посилання в пості про чай!(бо таке трапляється)

Щоб не чекати вічно, я вирішила визначити терміни, аби пришвидшити розіграш - це буде 8(або 9) липня!
Постарайтесь до того часу скинути мені посилання на ваш пакуночок і не забувайте про посилання!!!
Вибирати найкращиу упаковочку буде Серйожка, бо мені насправді дуже важко - По-перше, я знаю багатьох із вас особисто, а це ускладнює вибір...
А по-друге - стільки класних упаковок, що вибрати буде дууже складно, тому я вирішила спростити це для себе і перекласти таку відповідальність на свою опору - другу Грушечку=))

Залишайте рашту посилань на ваші чайні вироби в ЦЬОМУ ПОСТІ

А 2-го липня, себто в суботу я буду у Львові - на зустрічі, котру організовує Маринка - сподіваюсь, побачимось з вами там!

Радісних вам усмішок!
Ваша Грушечка

5 комментариев:

  1. http://marine-narine.blogspot.com/2011/05/blog-post_1737.html Марьяночка,ничего я не забыла, просто про игру я раньше писала.
    А в сообщении про коробочку стормозила...сори((((

    ОтветитьУдалить
  2. так так і заказуйте кому потрібні штампики грушечка привезе лічно, і вручить їх вам

    ОтветитьУдалить
  3. Мар'яночка, я покажу свій пакуночок, як тільки він потрапить до Ксюні.. вже чекає на неї у Львові ))

    ОтветитьУдалить
  4. Я сегодня постараюсь выложить, простите что пропала, переезжала в другой город...До встречи!!

    ОтветитьУдалить
  5. Я покажу сегодня, только вечера осталось дождаться!! Сорри что пропала, переезжала в другой город

    ОтветитьУдалить