Menu

среда, 4 мая 2011 г.

"Знай своїх" або "На каву до Грушечок" в травні

Побувала я на зустрічі прекрасних майстринь у Львові, котру організовувала Танічка Freetany і дуже мені закортіло ще і ще - приємна компанія однодумців за спільною справою та чашкою кави - що може бути краще??? Так захотілось мені познайомитися і з дівчатами з мого міста, а також і з іншими - всіма вами, з ким частенько спілкуємося в блогах, контактах чи скайпі, а так жодного разу і не мали можливості побачитись вживу. Так от я собі і думаю - а чого б не створити таку можливість? І от що мені прийшло в голову:
Запрошуємо всіх на зустріч любителів скрапу в Тернополі=)

Тут ми будемо знайомитись, відпочивати, гуляти містом - і обов'язково майструватимемо - буде кілька МК по листівках, супер-міні-альбомчику та коробочках із сюрпризом. Познайомимося із новими техніками - робитимемо гарячий ембоссінг та різні прикраси власноруч. Усе детальніше буду розсилати вам на емейл.
Плануємо зустріч 28 травня у суботу. На один день, хоча можемо чоловік 7 прийняти на ніч, то можемо розтягнути все на довше - ми тільки ЗА!
Зустріч коштуватиме 50 грн (це оплата за матеріали). Проте ціна може змінюватись - якщо нас буде багатенько, то місця відповідно потрібно буде більше,- до цієї суми я додам розділену на всіх суму за оренду приміщення)
Пишіть нам на ел.пошту хто бажає до нас, щоб ми могли планувати все краще на певну кількість людей=) Вкажіть на скільки днів вам вдається приїхати, а також якщо у вас є побажання по МК - які ви б хотіли побачити або провести=)

З нетерпінням чекаю зустрічі, бо дуже вас всіх люблю!!!

міцно ваша,
Грушечка

6 комментариев:

  1. Марьяночка, какая же ты молодец! Как бы я хотела побывать хоть чуточку на такой встрече. Но моя крошка не позволяет мне отлучаться от дома на долго и так далеко.Желаю вам хорошо провести время и буду ждать фото со встречи

    ОтветитьУдалить
  2. ААААААА!!!! я не зможу ((((а мене якраз ДН в малої...і два дні 28 і 29 святкуємо (((

    ОтветитьУдалить
  3. Оксаночко, це не останній раз буде така зустріч - я надіюсь ми щасто будемо зїжджатись гостювати=) Ми ж зовсім поряд живемо!=)

    ОтветитьУдалить
  4. О! Супер! Я ще не знаю чи виде, але дуже хотілося б

    ОтветитьУдалить
  5. Супер!Я дуже хочу взяти участь!Зараз відправлю заяву на електрону адресу!Дякую за таку можливість!

    ОтветитьУдалить
  6. КЛЬОВО!
    ...але....я вітатиму маленьку Зірочку!!!Тому-не буду....шкода......

    ОтветитьУдалить